Wednesday 20 June 2012

SAAT BERMULANYA

saat bermulanya kisah aku dan si dia bila suatu hari semasa aku berada di cafe..aku mendapat panggilan dari si dia yang inginkan aku berjumpa si dia..dalam panggilan itu, aku mendengar suaranya dalam keadaan sedih dan si dia menangis..aku agak terkejut..kemudian aku terus pergi berjumpa si dia..ketika aku bertemunya..itulah kali pertama aku mengenalinya..ketika itu si dia mengalami masalah...dari situ kami kenal dan sejak itu jugalah hati ini hadir satu perasaan yang mungkin boleh dikatakan cinta..tetapi aku masih belum memastikannya...kerana cinta yang aku cari adalah cinta dari Allah..sejak itulah aku mula mendapat semangat untuk ke kelas disebabkan si dia..si dialah yang membuat aku selalu menetapkan dalam hatiku untuk mendapat sesuatu kejayaan..si dia juga mengajar aku erti sesuatu yang sukar kita dapat..iaitu hati manusia..bila aku teringatkan si dia...aku akan sentiasa tersenyum..aku akan sentiasa gembira dengan kehadiran sms si dia, panggilan si dia..dan sebagainya..dan dalam diam, aku mula bermohon pada Allah supaya mendekatkan hati aku dengan hati si dia..:)

No comments:

Post a Comment