Thursday 21 June 2012

HARAPAN MENGGUNUNG

semakin hari cinta aku pada si dia semakin menebal..kerana sifat si dia yang membuatkan aku semakin terasa tebal sayangku pada si dia...dalam diam kami menggunakan perkataan "ana anti" dalam perhubungan ini..memang aku rasakan yang si dia memberikan harapan pada diri aku..tetapi yang terjadi adalah sebaliknya..hehehe..kisah itu akan aku ceritakan nanti..hanya satu yang aku tetapkan dalam hati aku..cinta dan sayang aku pada si dia hanya kerana Allah SWT semata - mata..kadang - kadang aku terfikir kenapa Allah tetapkan aku untuk masuk KUIM kemudian aku mengalami kemalangan dan terpaksa tangguh pembelajaran selama satu semester..kemudian Allah tetapkan pula aku bertemu dengan si dia..tetapi itu semua tetap menjadi persoalan dalam kotak pemikiranku..mesti anda semua tertanya - tanya siapa gerangan si dia itu bukan??semua rencana itu akan aku bongkarkan di akhir kisah antara aku dan dia..semoga Allah tunjukkan jalan yang sebaiknya..

1 comment: