Sunday 17 June 2012

MENCARI SI DIA

dah banyak blog aku buat tapi aku tak pernah bosan untuk semua itu..tetapi kali ini..blog aku hanya untuk luahkan isi hati aku untuk si dia..si dia yang aku tak jumpa..untuk si dia yang aku cari..si dia yang dekatkan aku dengan tuhanku..si dia yang banyak memberi aku semangat..susah aku nak cakap..tetapi bagi aku..dia tetap wanita yang Allah hantarkan pada aku..jiwang pulak aku nie..hehehehe..dah banyak kali aku bercinta, jatuh cinta, di cinta, mencinta dan sebagainya..tetapi bukan itu yang aku cari sebenarnya...aku cari cinta yang hadir dari cinta Allah..dan aku rasa aku sudah pun jumpa..tapi....banyak halangan dan dugaan yang Allah beri pada aku..kadang - kadang aku fikir Allah cuma hadirkan si dia untuk kuatkan semangat aku untuk seketika..aku pun tak tahu..kisah aku akan bermula dari sini..dan nantikanlah kisah yang akan datang..insya Allah..:)

1 comment: