Monday 18 June 2012

PERTAMA KALI

sewaktu kali pertama aku melangkah setelah aku menangguhkan pembelajaranku disebabkan kemalangan yang menyebabkan aku terlantar di hospital selama 3 bulan...aku melangkah dengan penuh yakin..tetapi jauh di sudut hati aku..hadir rasa malu, segan, kerana manusia di sekeliling tidak aku kenali..aku mulakan hari aku dengan kesunyian yang meliputi diri aku..tetapi dalam ingatanku peristiwa itu tidak berpanjangan..kerana setelah beberapa hari kemudian, aku mula mengenali rakan - rakan baru dan aku semakin melahirkan sifat diriku yang sebenar iaitu seorang yang amat peramah..tetapi aku masih belum mengenali si dia yang ku cari itu..aku memulakan hari aku  dengan kebiasaan yang dihadapi oleh rakanku yang lain..tanpa aku menyedari, Allah telah hadirkan seseorang untuk aku..tetappi aku masih belum menyedarinya..harap di waktu akan datang aku akan menemuinya...doakan ok..:)

No comments:

Post a Comment