Wednesday 27 June 2012

HALANGAN

pada kali ini aku nak ceritakan tentang halangan yang aku rasa halangan dalam hubungan aku dengan si dia..iaitu kawanku sendiri..aku tidak tahu kenapa hatiku kuat mengatakan bahawa si dia ada hubungan dengan rakan ku itu...hati aku mula diselaputi cemburu yang amat berapi..adakala aku rasakan seperti mahu berpindah ke tempat lain..tetapi aku cuba untuk kuatkan diri aku..ini kerana aku terlalu sayangkan  si dia..aku pernah bergaduh dengan si dia atas sebab - sebab tertentu..masa itu hanya Allah yang tahu sedih di hatiku..kerana ketika itu aku terlalu merindui si dia...aku selalu menyalahkan budak itu kerana bagiku budak itu yang menyebabkan aku dengan si dia berjauhan...tetapi..setelah aku fikir sejenak, baru aku tahu, yang paling jahat itu, adalah syaitan yang menghasut pemikiran aku untuk memutarkan belit segalanya. maka aku serahkan segalanya pada Allah yang menciptakanku. Dia lebih tahu segalanya...dan Dia juga tahu bahawa aku amat - amat mencintai si dia..

No comments:

Post a Comment